למה כדאי לכם לטוס לחופשה לבד?

הרעיון של חופשה סולו עשוי להיות מרתיע בהתחלה, אבל אם רק תחליטו לקפוץ ישירות למים העמוקים, זו יכולה להיות אחת החוויות המרגשות ביותר שתחוו בחיים.

תחסכו כסף

צבירת נקודות טיסה עוזרת להוזיל חופשות, אבל בכל זאת אין ספק: לטייל עם ילדים או עם משפחה זה הרבה יותר יקר מאשר לטייל לבד. בחופשה סולו קל יותר לקבל החלטות כלכליות, וגם זול יותר למצוא לינה.

תכירו את עצמכם טוב יותר

נסיעה לבד מאלצת אתכם לקבל את כל ההחלטות לבד, וזה מאפשר עשייה של חשבון נפש והבנת הרגשות שלכם בכל רגע נתון. זה אומר שתוכלו להכיר את עצמכם: מה גורם לכם להרגיש בנוח ומה לא? מה אתם באמת רוצים לעשות, כשההחלטה תלויה לחלוטין בכם? חופשה לבד יכולה להיות מסע של גילוי עצמי.

תיהנו מחופש בחירה מלא

כאשר מטיילים בזוג או בקבוצה, לעיתים קרובות צריך להתפשר על פעילויות, זמנים וכו'. אם אתם לבד, לא תהיו תלויים באנשים אחרים. תיאלצו להסתמך על תחושות בטן, וזה יכול לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלכם גם לאחר החופשה.

תהיו אנוכיים אם בא לכם

אתם האחראיים הבלעדיים לקבלת ההחלטות? מעולה, זה אומר שאתם יכולים לעשות בדיוק מה שמתחשק לכם בכל יום או שעה נתונים. כאשר מטיילים כחלק מקבוצה או עם משפחה, יש לקחת בחשבון את הצרכים והרצונות של כולם, מה שעלול להוביל לרוב לפשרות רבות.

טיול סולו הוא ההזדמנות שלכם להקשיב נטו לצרכים שלכם. כלומר יש לכם אפשרות לאכול בדיוק במסעדה שאתם רוצים, להתעורר מוקדם או מאוחר ככל שתרצו, או אפילו להחליט לבלות יום ליד הבריכה אם אתם מרגישים עייפים.

תכירו חברים חדשים

בחופשה כזו, תיצרו קשה עם הרבה יותר אנשים מאשר בחופשות רגילות, מה שעלול להוביל אפילו לחברות ארוכת טווח. גם אם הרעיון לפתח שיחה עם מישהו או מישהי שאתם לא מכירים נשמע לכם קצת מפחיד, תוך זמן קצר תבינו שזה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע.

קבוצות ומטיילים בודדים אחרים תמיד להוטים לשוחח, ואולי אפילו בסופו של דבר תצטרפו לקבוצה בחלקים מהטיולים שלכם אם תתגלה כימיה ממשית.

תשפרו את כישורי השפה שלכם

כאשר מטיילים כחלק מקבוצה, אין צורך רב לנסות וללמוד את השפה המקומית, מכיוון שאתם יכולים פשוט לשוחח עם חבריכם לחופשה, וכי משימת הפנייה למקומיים מתחלקת בין כולם.

מנגד, בחופשה סולו, יהיו הרבה יותר מצבים שבהם תצטרכו לנסות לתקשר עם אנשים שאינם דוברים את אותה שפה כמוכם. למרות שזה אולי נראה מסובך בהתחלה, עם הזמן תקלטו יותר ויותר מילים וביטויים בשפות אחרות, עד שתגיעו למצב שבו תוכלו להביע את עצמכם ולהבין אחרים.

כל מה שנשאר לכם זה לצבור נקודות טיסה בכמות מספקת, לבחור יעד ולצאת לחופשה בלתי נשכחת.

למה כדאי לכם לטוס לחופשה לבד

עוד במגזין :

איך חוסכים לטווח הארוך?

להתחתן, לקנות בית, להגיע לפרישה נוחה – כל אלה נקודות ציון גדולות בחיים, אשר עולות הרבה כסף. למרבה המזל, אתם לא צריכים לחסוך עבורם בבת

איך פועלת טכנולוגיית EMV?

התחום של סליקה ותשלום בכרטיס אשראי השתנה בשנים האחרונות, עם כניסתה לשוק של טכנולוגיית EMV, אשר מאפשרת תשלום באמצעות הקשת קוד סודי, או ללא מגע

דילוג לתוכן