ביטוח בריאות פרטי – מקבלים מעבר לביטוח בריאות הרגיל

לכולנו יש ביטוח בריאות כזה או אחר, אך האם באמת הביטוח עליו אנו משלמים כל חודש נכון לנו? לא חסרים מקרים בהם אנו משלמים כל חודש סכום עבור חברת הביטוח וכשהגיע היום ונאלצנו להפעיל אותו, גילינו שאנו כלל לא מבוטחים על המקרה הספציפי הזה. לשם כך, יש לנו ביטוח בריאות פרטי, ביטוחי הבריאות הפרטיים הרבה יותר נוחים.

האם יש באמת שוני משמעותי בין ביטוח בריאות פרטי ובין ביטוח הבריאות הרגיל?

התשובה היא כן. ביטוח בריאות רגיל לרוב יבטח אותנו על דברים בסיסיים, תרופות מסוימות, לעיתים גם שברים וכו'… אך מה יקרה ביום בו אנו נזדקק למשהו מעבר? ביטוח הבריאות הרגיל לא מבטח אותנו על מחלות שכדי למנוע אותן אנו צריכים להוציא מאות אלפי שקלים, כמו תרופות לסרטן או השתלה כלשהי. בשביל זה קיים ביטוח הבריאות הפרטי, ביטוחים אלה מציעים לנו רפורמות שונות בסכומים מזעריים וחודשיים. לרוב, נוכל גם לקבל פיצויים משני מקומות בו זמנית. חשוב לציין, יש ביטוחים רגילים שלרוב לאחר שדרשת את מה שמגיע לך לאחר שנפצעת או חלית וקיבלת את הפיצויים, מחיר ביטוח הבריאות יעלה. לכן, תמיד טוב שיהיה לכם עוד ביטוח שממנו תוכלו לדרוש את הפיצויים. ביטוחי בריאות פרטיים, יתרונם מתבטא במגוון המסלולים אותה החברה מציעה, אין משהו כללי לכולם, יש לך ביטוח התואם את המצב הבריאותי שלך, את העבר הרפואי שלך, את הגיל שלך וכו'… כך ביטוח הבריאות שתבחר יהיה ספציפי לגבי המצב שלך והכי אפקטיבי. בנוסף, המענה הרפואי הרבה יותר נגיש לנו בביטוח בריאות פרטי, גם המענה לשאלות. לרוב, כל ביטוח בריאות פרטי יחזיק בסוכנים כאלה ואחרים שתפקידם להעניק שירות טלפוני לכל שאלה, המענה הוא מהיר ואין צורך לחכות שעות. היחס הוא יותר הולם כיוון שהתחרות גדולה וכל ביטוח רוצה לשמר את הלקוחות שלו ואת שביעות רצונם.

למה שאני אשלם גם עליך הביטוח הרגיל וגם על ביטוח בריאות פרטי?

עליכם לראות את התשלום עבור ביטוח בריאות פרטי כהשקעה לטווח ארוך – ואף בתקווה שלא תאלצו להפעיל אותו כלל. לצערנו, היום ניתן לשמוע בפרסומות או מפה לאוזן על אנשים הזקוקים לתרומות כיוון שהביטוח שיש להם לא מקיף מספיק, וכרגע הם צריכים השתלה בחו"ל וכאשר מדובר על טיפול רפואי כזה, המחירים מגיעים למאות אלפי דולרים. הימנעו ממצבים כאלה עוד לפני שהם קורים, דאגו לבטח את עצמכם כמה שאתם יכולים, כך שאם חלילה ויקרה משהו, לפחות הדאגה על התשלום ומאיפה ניקח הלוואות ירד לנו מהלב ונוכל להתרכז אך ורק בטיפול של הקרוב שלנו.

כאמור, מדובר על מחירים סמליים אותם תשלמו כל חודש, המחיר לרוב יהיה בטווח של המאה שקלים.

ביטוח בריאות פרטי

עוד במגזין :

למה כדאי לכם לטוס לחופשה לבד?

הרעיון של חופשה סולו עשוי להיות מרתיע בהתחלה, אבל אם רק תחליטו לקפוץ ישירות למים העמוקים, זו יכולה להיות אחת החוויות המרגשות ביותר שתחוו בחיים.

איך חוסכים לטווח הארוך?

להתחתן, לקנות בית, להגיע לפרישה נוחה – כל אלה נקודות ציון גדולות בחיים, אשר עולות הרבה כסף. למרבה המזל, אתם לא צריכים לחסוך עבורם בבת

דילוג לתוכן